100 % Fenntarthatóság a divatvilágban

azaz AVATAROK

Egyedi avatarok...

A Covid járvány nemcsak a virtuális kollekciók próbálkozását hozta magával, hanem a kommunikációs applikációk elterjedését is.

Marketing vagy valódi divat a luxusmárkák kollekciói az avatarjaink számára? Mindenesetre kiváló ötlet és a közönség is elragadtatva fogadta.

Bemutatom néhány alkalmazás és divatház együttműködését és Te is eldöntheted.

A Polo Ralph Lauren a Snapchettel kezdett közös projektbe, amelyben személyre szabhatod az avatarod.

Ralph Lauren márkás és testreszabható Bitmoji-szekrénye az első a maga nemében, amely a Snapchaten és a Bitmoji alkalmazáson belül él. Hogyan is működik? A Bitmoji újonnan bevezetett „Mix and Match” funkciója 12 kollekciót tartalmaz– 6 férfit és 6 nőt –, így a Snapchatterek stílusosan öltöztethetik fel avatarjaikat, kifejezve személyes stílusukat.

Ralph Lauren márkás és testreszabható Bitmoji-szekrénye az első a maga nemében, amely a Snapchaten és a Bitmoji alkalmazáson belül él.

Hogyan is működik?

 A Bitmoji újonnan bevezetett „Mix and Match” funkciója 12 kollekciót tartalmaz– 6 férfit és 6 nőt –, így a Snapchatterek stílusosan öltöztethetik fel avatarjaikat, kifejezve személyes stílusukat.

Ralph Lauren egy 50 darabból álló  virtuális kollekciót is tervezett a Zepeto nevű közösségi oldal számára is, amelyek nagyon kedvezményesen meg lehet vásárolni az alkalmazásban (fél cent és három dollár közötti áron)

A Gucci közös projektje a Zepetoval is rendkívül sikeres volt.

A ZEPETO

 lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy szelfiket 3D-s animált avatarokká alakítsanak, amelyek aztán „találkozhatnak” más felhasználó karaktereivel a „ZEPETO World” virtuális világában, ahol a felhasználók létrehozhatnak és kapcsolatba léphetnek másokkal. A Gucci együttműködésének részeként a felhasználók az alkalmazáson belüli vásárlások révén a House kollekciójának darabjaiba öltöztethetik majd avatarjukat.

https://www.gucci.com/us/en/st/stories/article/zepeto-x-gucci

A ZEPETO x Gucci világa egy Gucci-villát is felfedezhet.

DIOR ...

A Diorral való együttműködésnek köszönhetően a felhasználók gyakorlatilag kipróbálhatják a Peter Philips, a luxusmárka kreatív és imázsigazgatója által készített megjelenést.

Ez a partnerség jelenti a Zepeto első szépségápolási együttműködését, és ezzel a rajongók kilenc ikonikus sminket fedezhetnek fel.

Sok divat- és szépségmárka bemerészkedik a metaverzumba, hogy új közönséget vonzzon be, és kapcsolatba lépjen a rajongókkal a kiskereskedelmi üzleteken kívül. Ez az együttműködés a Z generációhoz szól, és lehetőséget ad a fiatal fogyasztóknak, hogy megfizethető módon kapcsolatba lépjenek a dizájner márkák tartalmával.

Oszd meg ezt a történetet