Matthew Drinkwater, a London College of Fashion divatinnovációs ügynökségének vezetője elmondta:
A Fortnite [napjaink egyik slágerjátéka] rajongói dollármilliókat is képesek elkölteni a különböző kinézetekre. Tehát azt lehet mondani, hogy a játékiparban a virtuális tartalmára költött pénz hatalmas, amit a divatipar csak most kezd felismerni.”
Roblox és a Gucci
A Gucci Garden Show a Roblox legújabb fejlesztése, ahol látványos, dinamikus és személyre szabott divatélmény részese a felhasználó.

A szépség mulandó természetének megfelelően a Gucci Garden élmény a Robloxon csak 14 napig tartott nyitva. A Garden egy üzletnek is otthont adott, ahol a látogatók exkluzív, limitált kiadású avatar tárgyakat vásárolhattak. Ezeket a Roblox tehetséges alkotójával, Rook Vanguarddal együttműködésben készített tárgyakat a Firenzében bemutatott kiállítások ihlették, mint a Gucci kampányainak jellegzetes elemeit.
A viruális térben még pénzt is kerehetsz a divat kiegészítőiddel, ha szemfüles vagy!
A márka egyik ikonikus táskáját, a Dionysust kb 6 dollárért lehetett vásárolni , míg valós ára 3400 dollár. A PC Mag cikke szerint valaki állítólag 4115 dollárért adta el a táskáját. Gratulálunk! 🙂

Nintendo - Valentino
Valentino, Marc Jacobs and GCDS a Nintendóval közösen alakította ki a divatos megjelenést az Animal Crossing: New Horizons közösségi szimulációs játékban, amelynek azonnal hatalmas sikere lett.


Dior – Sims4
A The Sims 4 minden korábbi résznél több divattudatos karriert kínál. Híres színésztől a közösségi média befolyásolójáig, ha a simed csatlakozni szeretne a gazdagok és híresek elit rangjához, jobb, ha egy makulátlan ruhatárral rendelkezik. Amikor a divat a szenvedélyed, a címke mindent jelent.


Gucci – Sims4

Fendi – Sims4

Channel – Sims4

Louis Voutton – Sims4

Versace – Sims 4

Dior – Sims4

Burberry – Sims4

Az online szocializáció életünk része marad, és digitális gardróbunk része is lesz. A divatbemutatók, a hivatalos website-ok és luxusmárka boltok termékei és üzenetei összefonódnak az online térrel. A divat fenntarthatóságát tekintve ez jelenleg jó iránynak tűnik, a fiatalabb nemzedékek megválaszthatják a túlfogyasztás, a fenntarthatóság és a virtuális divat arányát.