Korábban is hangsúlyoztuk, hogy a fenntarthatóság és az okos digitális megoldások egyre jobban teret nyernek életünkben.
Egy Pazar ötletet szeretnék bemutatni ennek kapcsán.
A divatos Zoom meeting
A Romani Design elkészítette a GreenLook topot, mely a Zoom egy beépített funkciójára épít, és több virtuális Romani mintából választhatunk magunknak az alkalomhoz illő öltözéket.

Ugye milyen kreatív, vicces, feltűnő? 🙂 Egy ilyen meetinggel megelőlegezhető a siker.
A túlfogyasztást, a szállítási költségeket, de még a vásárlásaink mértékét is csökkenthetjük a következő alkalmazással.
MySureFit – a digitális próbafülke
Bárcsak vásárolhatnánk ruhákat anélkül, hogy több méretet kellene rendelni és visszaküldeni a nem megfelelő ruhákat?
A MySureFit applikáció megoldja sokunk problémáját. Állítása szerint 99%-os pontossággal mér meg pillanatok alatt, mindössze két fényképből, így digitálisan felpróbálhatjuk a ruhákat, amit barátainknak is elküldhetünk véleményezésre. 🙂



Érdemes lesz kipróbálni!
Mindez csak egy kis ízelítő volt a digitális divat világából és az online trendekből. Rajtunk múlik, mennyire csökkentjük az ökológiai láblenyomatunkat!
Good on you – Jó neked
Ez az alkalmazás is sok érdekességet rejteget, és segít tudatosabban gondolkodni, dönteni.
Kíváncsi vagy, hogy a különböző márkák milyen értékelést kaptam a környezeti hatások szempontjából az applikációban? Hogyan készültek a ruhák, és a márkák hogyan viszonyulnak a fontos kérdésekhez?
https://directory.goodonyou.eco/
A Good On You értékelések alapján történő vásárlások tükrözik az iránti elkötelezettségedet, hogy a bolygó, az emberek és az állatok jobban teljesítsenek. Olyan választások, amelyek fenntartható jövőt teremtenek a divatban. A divatmárkáknak felelősséget kell vállalniuk hatásukért, és átláthatónak kell lenniük.

A Good On You márkaértékelési rendszer figyelembe veszi a divatipar előtt álló legfontosabb társadalmi és környezeti kérdéseket, hogy felmérje a márka hatását az emberekre, a bolygóra és az állatokra.
A túlfogyasztás iskolapéldája
A Shein alkalmazás az egyik legnagyobb név most a piacon, számos ember ignorálja azt, ugyanis komoly aggályok merülnek fel a gyártási folyamatok környezeti hatása, a túlzott vásárlás és a pazarlás miatt. Ebben az alkalmazásban minden pontot ér, amely vásárlásra váltható. A bejelentkezés, a vásárlás, a videó megnézése, a gardrób, stb.

Jelenleg az egyik legtöbbet letöltött divatalkalmazás, ami iszonyatosan felpörgeti a divatot, meggyorsítva azt. Olcsó, nem feltétlenül jó minőségű, de szuperdivatos ruhákat vásárolhatunk az alkalmazásban.
Hogy miért említettem meg itt? Mert fontosabbnak tartom a jó minőségű, néhány ruhadarabos, stílusos gardróbot a hyperdivatos, trendi és pazarló szokásokkal szemben. 🙂