
Márkás gyerekruha prémium divatmárkák - Armani blogja
„Az elegancia nem arról szól, hogy észrevegyenek, hanem arról, hogy megjegyezzenek.”
Az olasz divattervező Giorgio Armani (Piacenza, 1934. július 11. ) stílusát letisztult, testreszabott formavilág jellemzi. Személyes vagyona 8,1 milliárd dollárt tett ki 2017-ben, a Forbes kiemelt milliárdosai közé tartozik, ezzel az egyik legismertebb divatház tulajdonos.
Észak-Olaszországban, Piacenzában nőtt fel, felhagyott orvosi tanulmányaival, hogy megvalósíthassa álmát, miszerint divattervező legyen és híres Hollywoodi sztárokat öltöztessen. 1957-ben Milánóba költözött, ahol egy divatüzlet kirakatrendezőjeként kezdett el dolgozni.
Armani karrierje:
Tudatosan építette, a legjobbaktól tanult.
- a milánói La Rinascente áruház férfidivat-osztályán, majd
- a Nino Cerruti,
- az Ungaro,
- a Zegna divatházaknak dolgozott.
Prémium divatmárkák Armani, mint cég:
Az Armani egy olasz luxus ruházati cég, amelyet Giorgio Armani és Sergio Galeotti alapított 1975-ben, a vállalat árbevétele 2021-ben 1,9 millilárd dollár volt a pandémai ellenére. A vállalkozást a Forbes 8,8 milliárd dollár értékűre becsülte 2021-ben.
A teljesség igénye nélkül – Hollywoodi filmek, amelyben Armani öltöztette a szereplőket:
- Amerikai Dzsigoló (Richard Gere filmje) – ezzel indult a filmiparban Armani karrierje
- Aki legyőzte Al Caponét(Kevin Costner, Sean Connery és Robert De Niró)
- A sötét lovag (Cristian Bale)
- Becstelen brigantik (Brad Pitt)
- Wall Street farkasa (Leonardo Dicaprio)
- Elysium (Jodie Foster)
- Paranoia (Harrison Ford)
Brendek:
Giorgio Armani
A Giorgio Armani a milánói divathéten is helyet kapó márka, amely a kitűnői ruhái mellett parfümöket és szemüvegeket is gyárt. 2016-ban a cég befejezte az állatbőrök használatát kollekcióiban.
„A különbség a stílus és a divat között a minőség.”
Emporio Armani
Az Emporio Armani a cég második márkája, amely a modern trendekre koncentrál elsősorban a 20-30 éves korosztályt célozza meg. A rendkívül drága és egyedi Giorgo Armani márkától eltérően tömeggyártott darabjai is vannak, így elérhető már a divatot kedvelő szélesebb réteg számára is jóval kedvezőbb áron, mint a Giorgio Armani kollekciók. A ruhákat maga Giorgio Armani tervezte.
Kampányaiban gyakran épít a hírességekre:
- David Beckham az Emporio Armaninégy alsónemű kampányában is szerepelt 2008-tól 2010-ig, míg 2009-ben kétszer Victoria Beckhammel.
- 2010 januárjában Cristiano Ronaldo és Megan Fox lettek az Emporio Armanitestei és arcai.
- 2011-ben Fox helyét Rihanna, Ronaldo helyét pedig Rafael Nadal vette át.
- 2019-ben kiadtak egy hirdetéskampányt Shawn Mendes közreműködésével, amelyben felhasználták az énekes In My Bloodcímű dalát.
„A szexi megjelenés magabiztosság kérdése. Legalább annyira agyban dől el, mint amennyire a testünk felel érte.”


Emporio Armani

Armani Exchange
Az A|X Armani Exchange 1991-ben indult el az Egyesült Államokban, a könnyebben elérhető Armani márkaként népszerűsítették, azokat célozza meg, akik szeretnek utcai hétköznapibb stílusú ruhát hordani. Kifejezetten népszerű a tizenévesek körében. Jellemzőek a visszafogott színek és az egyszerűség. A brand a divatosabb és lazább irányvonalat képviseli. Az almárkát már nem Armani tervezi, hanem számos divattervezővel dolgozik együtt, így ára is kedvezőbb az Emporio Armaninál.
„Ne legyen feszengős a ruhaválasztásod. A legdivatosabb emberek úgy néznek ki, mint akik egyáltalán nem erőlködtek öltözékük összeállításakor.”


EA7 Emporio Armani
Armani a kényelmet garantáló sportosabb vonalat és részleteket vitte bele kreációba. Megalkotta a mai modern nő és férfi sportos ruhatárát, ami bárhol a világon megállja a helyét.
„A filozófiám mindig is az volt, hogy segítsek a nőknek és férfiaknak abban, hogy kényelmesen és magabiztosan érezzék magukat a ruha révén, amit viselnek. Hiszem, hogy a stílus az egyetlen valódi luxus, ami igazán kívánatos.”



Armani Junior
Az Armani Junior a cég gyermekeknek gyártott ruházatmárkája, amely 1979-ben indult el. Babaruhákat, kiegészítőket, pólókat, öltönyöket, pulóvereket, cipőket, sapkákat, ingeket és öveket is árulnak.

Armani Privé
Armanit a vörösszőnyeges divat egyik úttörőjének is gondolják.
Elsősorban vörös szőnyegeken látható elegáns ruhákat találjuk meg a kollekcióban.
A Privé a divatbemutatók világában is elvarázsolja a közönséget.
„Örülök, hogy napjainkban az elegáns megjelenés ismét divatos lett. Az elegancia a kulcsa az időtlen stílusnak, ami soha nem megy ki a divatból, amivel mi sem megyünk kis soha a divatból. Számomra a stílus sokkal fontosabb, mint rövid életű divattrendek.”

