Prémium divatmárkák- Armani

A vörös szőnyegtől a sportruházatig...
premium-divatmarkak-armani-markasgyerekruha.hu-armani

Márkás gyerekruha prémium divatmárkák - Armani blogja

„Az elegancia nem arról szól, hogy észrevegyenek, hanem arról, hogy megjegyezzenek.”

Az olasz divattervező Giorgio Armani (Piacenza1934. július 11. ) stílusát letisztult, testreszabott formavilág jellemzi. Személyes vagyona 8,1 milliárd dollárt tett ki 2017-ben, a Forbes kiemelt milliárdosai közé tartozik, ezzel az egyik legismertebb divatház tulajdonos.

Észak-Olaszországban, Piacenzában nőtt fel, felhagyott orvosi tanulmányaival, hogy megvalósíthassa álmát, miszerint divattervező legyen és híres Hollywoodi sztárokat öltöztessen. 1957-ben Milánóba költözött, ahol egy divatüzlet kirakatrendezőjeként kezdett el dolgozni.

Armani karrierje:

Tudatosan építette, a legjobbaktól tanult.

  • a milánói La Rinascente áruház férfidivat-osztályán, majd
  • Nino Cerruti,
  • az Ungaro,
  • a Zegna divatházaknak dolgozott.

Prémium divatmárkák Armani, mint cég:

 

Az Armani egy olasz luxus ruházati cég, amelyet Giorgio Armani és Sergio Galeotti alapított 1975-ben, a vállalat árbevétele 2021-ben 1,9 millilárd dollár volt a pandémai ellenére. A vállalkozást a Forbes 8,8 milliárd dollár értékűre becsülte 2021-ben.

A teljesség igénye nélkül – Hollywoodi filmek, amelyben Armani öltöztette a szereplőket:

  • Amerikai Dzsigoló (Richard Gere filmje) – ezzel indult a filmiparban Armani karrierje
  • Aki legyőzte Al Caponét(Kevin Costner, Sean Connery és Robert De Niró)
  • A sötét lovag (Cristian Bale)
  • Becstelen brigantik (Brad Pitt)
  • Wall Street farkasa (Leonardo Dicaprio)
  • Elysium (Jodie Foster)
  • Paranoia (Harrison Ford)

Brendek:

 Giorgio Armani

 

Giorgio Armani  a milánói divathéten is helyet kapó márka, amely a kitűnői ruhái mellett parfümöket és szemüvegeket is gyárt. 2016-ban a cég befejezte az állatbőrök használatát kollekcióiban.

„A különbség a stílus és a divat között a minőség.”

Emporio Armani

 

Az Emporio Armani a cég második márkája, amely a modern trendekre koncentrál elsősorban a 20-30 éves korosztályt célozza meg.  A rendkívül drága és egyedi Giorgo Armani márkától eltérően tömeggyártott darabjai is vannak, így elérhető már a divatot kedvelő szélesebb réteg számára is jóval kedvezőbb áron, mint a Giorgio Armani kollekciók.  A ruhákat maga Giorgio Armani tervezte.

Kampányaiban gyakran épít a hírességekre:

  • David Beckham az Emporio Armaninégy alsónemű kampányában is szerepelt 2008-tól 2010-ig, míg 2009-ben kétszer Victoria Beckhammel.
  • 2010 januárjában Cristiano Ronaldo és Megan Fox lettek az Emporio Armanitestei és arcai.
  • 2011-ben Fox helyét Rihanna, Ronaldo helyét pedig Rafael Nadal vette át. 
  • 2019-ben kiadtak egy hirdetéskampányt Shawn Mendes közreműködésével, amelyben felhasználták az énekes In My Bloodcímű dalát.

„A szexi megjelenés magabiztosság kérdése. Legalább annyira agyban dől el, mint amennyire a testünk felel érte.”

emporio-armani-markasgyerekruha.hu
emoprio-armani-divatmarkak-markasgyerekruha

Emporio Armani

emorio-armani-ea7-gyerekruha.hu

Armani Exchange

Az A|X Armani Exchange 1991-ben indult el az Egyesült Államokban, a könnyebben elérhető Armani márkaként népszerűsítették, azokat célozza meg, akik szeretnek utcai hétköznapibb stílusú ruhát hordani. Kifejezetten népszerű a tizenévesek körében.  Jellemzőek a visszafogott színek és az egyszerűség. A brand a divatosabb és lazább irányvonalat képviseli.  Az almárkát már nem Armani tervezi, hanem számos divattervezővel dolgozik együtt, így ára is kedvezőbb az Emporio Armaninál.

„Ne legyen feszengős a ruhaválasztásod. A legdivatosabb emberek úgy néznek ki, mint akik egyáltalán nem erőlködtek öltözékük összeállításakor.”

armani-exchange-divatvilag
armani-exchange-markasgyerekruhak-blog

EA7 Emporio Armani

Armani a kényelmet garantáló sportosabb vonalat és  részleteket vitte bele kreációba. Megalkotta a mai modern nő és férfi sportos ruhatárát, ami bárhol a világon megállja a helyét.

„A filozófiám mindig is az volt, hogy segítsek a nőknek és férfiaknak abban, hogy kényelmesen és magabiztosan érezzék magukat a ruha révén, amit viselnek. Hiszem, hogy a stílus az egyetlen valódi luxus, ami igazán kívánatos.”

logo-armani-markasgyerekruha.hu
armani-junior-markasgyerekruha.hu-bolg
priev-markasgyerekruha.hu_

Armani Junior

Az Armani Junior a cég gyermekeknek gyártott ruházatmárkája, amely 1979-ben indult el. Babaruhákat, kiegészítőket, pólókat, öltönyöket, pulóvereket, cipőket, sapkákat, ingeket és öveket is árulnak.

armani-junior-markasgyerekruha.hu

Armani Privé

Armanit a vörösszőnyeges divat egyik úttörőjének is gondolják.

Elsősorban vörös szőnyegeken látható elegáns ruhákat találjuk meg a kollekcióban.

A Privé a divatbemutatók világában is elvarázsolja a közönséget.

 „Örülök, hogy napjainkban az elegáns megjelenés ismét divatos lett. Az elegancia a kulcsa az időtlen stílusnak, ami soha nem megy ki a divatból, amivel mi sem megyünk kis soha a divatból. Számomra a stílus sokkal fontosabb, mint rövid életű divattrendek.”

gorgio-armani prive-markasgyerekruha.hu
markasgyerekruha.hu-prive
Oszd meg ezt a történetet